Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen – Kristýna ŠŤASTNÁ
Kristýna ŠŤASTNÁ
Bakalářská práce
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Semiotic Analysis of The Force: Volkswagen Commercial
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sémiotickou analýzou zvoleného audiovizuálního komunikátu, kterým je v tomto případě reklama společnosti Volkswagen s názvem The Force. Na základě komparativní analýzy znaků přítomných v komunikátu jsou interpretovány jejich významové vztahy s ohledem na sociokulturní kontext. Cílem této práce je předloţení významového funkčního modelu reklamního spotu, který interpretuje …víceAbstract:
This thesis deals with the semiotic analysis of selected audiovisual communique which is in this case represented by advertisement called The Force created by Volkswagen. On the ground of comparative analysis of signs presented in communique are interpreted their semantic relationships with regard to the socio-cultural context. The aim of this thesis is submission of semantic functional model the commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Kristýna. Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová -
Sémiotická analýza postav z počítačových her
Thach Thao Le -
Sémiotická analýza filmu Doručovací služba čarodějky Kiki
Hai Anh Doová -
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Sémiotická analýza naučné dětské literatury s důrazem na kritické myšlení
Jana Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva