Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz – Bc. Eliška Obrusníková
Bc. Eliška Obrusníková
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Online marketing communication for the B2B segment of the eshop Laporte.cz
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav činnosti eshopu Laporte.cz s ohledem na principy B2B online marketingové komunikace a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se bude zabývat specifickými charakteristikami B2B marketingu, pojmy z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace a komunikačních nástrojů pro B2B trh. Praktická část, se již bude věnovat představení …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current state of Laporte.cz eshop's activity considering B2B online marketing communication principles and to propose a relevant recommendation. The theoretical part will describe specific characteristics of B2B marketing, concepts from online marketing area, online marketing communication and communication tools for B2B market. Practical part will be about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/sg862/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Reader: Ing. Libor Zůbek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBRUSNÍKOVÁ, Eliška. \textit{Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/aszchp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová