Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz – Bc. Eliška Obrusníková
Bc. Eliška Obrusníková
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Online marketing communication for the B2B segment of the eshop Laporte.cz
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav činnosti eshopu Laporte.cz s ohledem na principy B2B online marketingové komunikace a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se bude zabývat specifickými charakteristikami B2B marketingu, pojmy z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace a komunikačních nástrojů pro B2B trh. Praktická část, se již bude věnovat představení …viacAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current state of Laporte.cz eshop's activity considering B2B online marketing communication principles and to propose a relevant recommendation. The theoretical part will describe specific characteristics of B2B marketing, concepts from online marketing area, online marketing communication and communication tools for B2B market. Practical part will be about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sg862/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Libor Zůbek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBRUSNÍKOVÁ, Eliška. \textit{Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/aszchp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová