Analýza bakalářské inscenace Svatba krve podle F. G. Lorcy – Veronika Onheiserová
Veronika Onheiserová
Bachelor's thesis
Analýza bakalářské inscenace Svatba krve podle F. G. Lorcy
The analysis of bachelor performance The Wedding of Blood based on F. G. Lorca’s Blood Wedding
Anotácia:
Bakalářská práce si dává za cíl co nejvěrněji přiblížit tvůrčí proces na absolventské inscenaci Svatba krve vycházející z dramatu Krvavá svatba Federica Garcíi Lorcy. Práce je postavena na analýze dramatu, skrze kterou se snaží porozumět jak samotnému textu, tak i tvorbě tohoto španělského dramatika. V praktické části, doplněné o vizuální materiály, se zabývá jeho scénickou realizací vyznačující se …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of the creative process of a graduate production The Wedding of Blood which is based on the theatre play Blood Wedding by Federico García Lorca. The thesis is built on the analysis of drama through which it tries to comprehend the original text of Lorca’s play and the lifetime work of this Spanish playwright at the same time. The practical part, complemented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/btnz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: doc. MgA. Pavel Trtílek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naďa Satková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/btnz4/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreBachelor programme / odbor:
Dramatic Arts / Theatre Dramaturgy
Práce na příbuzné téma
-
Režie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Gabriela Krečmerová -
Dramaturgie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Adam Gold -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
La mujer en el teatro de Federico García Lorca
Michaela Zelinková -
Símbolos en la obra de Federico García Lorca
Denisa ZABLOUDILOVÁ -
El amor en las obras teatrales: Bodas de sangre y El público de Federico García Lorca
Petra ZLÁMALOVÁ -
El "problema de Espa\~{n}a" en la obra de Federico García Lorca
Ema KOPINCOVÁ