Bc. Hana Černá

Master's thesis

Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska

Cultural and social marketing environment of Romania
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kulturním a sociálním marketingovým prostředím v Rumunsku. Cílem práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostřední Rumunska pro účely možného vstupu na tento trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Rumunska z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části …more
Abstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in Romania. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of Romania for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction of Romania in economic and commercial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management