Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska – Bc. Hana Černá
Bc. Hana Černá
Master's thesis
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Cultural and social marketing environment of Romania
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kulturním a sociálním marketingovým prostředím v Rumunsku. Cílem práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostřední Rumunska pro účely možného vstupu na tento trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Rumunska z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části …moreAbstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in Romania. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of Romania for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction of Romania in economic and commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/whdx1/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÁ, Hana. \textit{Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/atccxo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Analýza přípravy a realizace expedice Rumunsko na sněžnicích
Rostislav NAVRÁTIL