Sitcoms as a Tool for English Language Teaching – Bc. et Bc. Markéta Hložková
Bc. et Bc. Markéta Hložková
Master's thesis
Sitcoms as a Tool for English Language Teaching
Sitcoms as a Tool for English Language Teaching
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá situačními komediemi jako nástroji ve výuce anglického jazyka na středních a jazykových školách. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení žánru situační komedie a jeho potenciál pro využití v hodinách anglického jazyka. Praktická část spočívá ve výzkumu, který se zabývá využitím situačních komedií v hodinách anglického jazyka a vytvořením metodického návodu pro učitele …viacAbstract:
This diploma thesis deals with sitcoms as a tool for English language teaching at secondary and language schools. The theoretical part of the thesis focuses on a sitcom as a genre and its potential for exploitation in English lessons. The practical part consists in the research on using sitcoms in English lessons and the production of guidelines for English teachers. The final product of the thesis …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oeijn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Martina Malášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní hry pro 1.stupeň ZŠ - metodický materiál pro studenty
Andrea Matysková -
Webové rozhraní na PLC Siemens S7-1200 pro dobíjecí stanici
Bohumil Hruška -
Výukové materiály pro vybraná fyzickogeografická témata gymnaziálního geografického vzdělávání
Iveta Navrátilová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová