Miroslav Kolařík
Diplomová práce
GDPR v digitální analytice
GDPR in Digital Analytics
Anotace:
Tato práce vymezuje problematiku obecného nařízení o ochraně osobních údajů v oblasti digitální analytiky. Především v části webové analytiky a sběru dat na webových stránkách. V rámci práce je vytvořena metoda, která umožní ověřit, že implementace webové analytiky je v souladu s obecným nařízením. Tato metoda je vhodná pro stávající i nové implementace. Pro tvorbu metody byla využita metodika Design …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze GDPR, its consequences and possible implementation in the area of web analytics. As a part of this thesis, a method of implementing a GDPR-compliant solution is developed, using Design Science Research methodology. This new method will be suitable for both existing and new projects. Moreover, it describes specific implementation using Google Analytics, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: David Slánský
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová