Miroslav Kolařík
Master's thesis
GDPR v digitální analytice
GDPR in Digital Analytics
Abstract:
Tato práce vymezuje problematiku obecného nařízení o ochraně osobních údajů v oblasti digitální analytiky. Především v části webové analytiky a sběru dat na webových stránkách. V rámci práce je vytvořena metoda, která umožní ověřit, že implementace webové analytiky je v souladu s obecným nařízením. Tato metoda je vhodná pro stávající i nové implementace. Pro tvorbu metody byla využita metodika Design …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze GDPR, its consequences and possible implementation in the area of web analytics. As a part of this thesis, a method of implementing a GDPR-compliant solution is developed, using Design Science Research methodology. This new method will be suitable for both existing and new projects. Moreover, it describes specific implementation using Google Analytics, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81203
Thesis defence
- Date of defence: 2020
- Supervisor: David Slánský
- Reader: Jan Pour
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák