Proces zavedení nového produktu na trh – Ing. Veronika Zvárová
Ing. Veronika Zvárová
Bakalářská práce
Proces zavedení nového produktu na trh
Process of launching a new product of the market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou zavedení nového produktu na trh. V teoreticko – metodologické části shrnuji obecně toto téma za pomoci literatury zabývající se danou problematikou. Popisuji proces – tzn. sled logicky po sobě jdoucích navazujících činností při realizaci nového produktu na trhu. Rozebírám i jednotlivé části marketingového mixu a jejich vliv na úspěšné zavedení novinky …víceAbstract:
I am concerned with problem of Process of launching a new product of the market in my bachelor. In theoretical part I recapitule this subject by literature concerning this problem. I describe process – the connectedness of sucessive activities during realizing a new product of the market. I analyse individual parts of marketing mix and their influence to succesfull launching a new product of the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uyko8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Tereza Rozmahelová -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček