Ing. Veronika Zvárová

Bachelor's thesis

Proces zavedení nového produktu na trh

Process of launching a new product of the market
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou zavedení nového produktu na trh. V teoreticko – metodologické části shrnuji obecně toto téma za pomoci literatury zabývající se danou problematikou. Popisuji proces – tzn. sled logicky po sobě jdoucích navazujících činností při realizaci nového produktu na trhu. Rozebírám i jednotlivé části marketingového mixu a jejich vliv na úspěšné zavedení novinky …more
Abstract:
I am concerned with problem of Process of launching a new product of the market in my bachelor. In theoretical part I recapitule this subject by literature concerning this problem. I describe process – the connectedness of sucessive activities during realizing a new product of the market. I analyse individual parts of marketing mix and their influence to succesfull launching a new product of the market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Radim Flegl, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance