Ing. Veronika Zvárová
Bachelor's thesis
Proces zavedení nového produktu na trh
Process of launching a new product of the market
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou zavedení nového produktu na trh. V teoreticko – metodologické části shrnuji obecně toto téma za pomoci literatury zabývající se danou problematikou. Popisuji proces – tzn. sled logicky po sobě jdoucích navazujících činností při realizaci nového produktu na trhu. Rozebírám i jednotlivé části marketingového mixu a jejich vliv na úspěšné zavedení novinky …moreAbstract:
I am concerned with problem of Process of launching a new product of the market in my bachelor. In theoretical part I recapitule this subject by literature concerning this problem. I describe process – the connectedness of sucessive activities during realizing a new product of the market. I analyse individual parts of marketing mix and their influence to succesfull launching a new product of the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uyko8/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Tereza Rozmahelová -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček