Monika Štumarová

Bakalářská práce

Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

Principles of Marketing Communication of Bata Company Until 1945 and Their Use in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of Bata company till 1945 with the aim to compare this principles with marketing communication of selected company and determine recommendation. The essence of the solution was to process archive documents and made an evaluation. The result was that Bata company used marketing communication tools in large extent and very effectively. There were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štumarová, Monika. Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe