Monika Štumarová

Bachelor's thesis

Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

Principles of Marketing Communication of Bata Company Until 1945 and Their Use in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of Bata company till 1945 with the aim to compare this principles with marketing communication of selected company and determine recommendation. The essence of the solution was to process archive documents and made an evaluation. The result was that Bata company used marketing communication tools in large extent and very effectively. There were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štumarová, Monika. Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe