Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě – Monika Štumarová
Monika Štumarová
Bachelor's thesis
Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
Principles of Marketing Communication of Bata Company Until 1945 and Their Use in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of Bata company till 1945 with the aim to compare this principles with marketing communication of selected company and determine recommendation. The essence of the solution was to process archive documents and made an evaluation. The result was that Bata company used marketing communication tools in large extent and very effectively. There were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTUMAROVÁ, Monika. \textit{Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/auuhxx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štumarová, Monika. Principy marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová