Bc. Barbora Smolková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny

Marketing Communication of the Rothschild's Confectionery
Anotace:
V této bakalářské práci je cílem zhodnotit marketingovou komunikaci Rothschildovy cukrárny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Struktura práce je rozčleněna do čtyř základních částí. V první části jsou poskytnuty teoretické základy marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Ve druhé části je charakterizována zvolená firma, jsou zkoumány její tržní pozice a současná …více
Abstract:
In this bachelor thesis the aim is to evaluate the marketing communication of Rothschild's Confectionery and to suggest possible improvements in this area. The structure of the thesis is divided into four main parts. The first part provides the theoretical background of marketing communication and marketing mix with emphasis on the communication mix. In the second part, the selected company is characterized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/r51ca/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jitka Krobová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné