Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny – Bc. Barbora Smolková
Bc. Barbora Smolková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny
Marketing Communication of the Rothschild's Confectionery
Anotace:
V této bakalářské práci je cílem zhodnotit marketingovou komunikaci Rothschildovy cukrárny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Struktura práce je rozčleněna do čtyř základních částí. V první části jsou poskytnuty teoretické základy marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Ve druhé části je charakterizována zvolená firma, jsou zkoumány její tržní pozice a současná …víceAbstract:
In this bachelor thesis the aim is to evaluate the marketing communication of Rothschild's Confectionery and to suggest possible improvements in this area. The structure of the thesis is divided into four main parts. The first part provides the theoretical background of marketing communication and marketing mix with emphasis on the communication mix. In the second part, the selected company is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/r51ca/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Krobová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality hesel v počítačových systémech
Kamil Páral -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová