Bc. Marek Blatný

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie v konkrétním podniku

Proposal for communication strategy in the chosen company
Abstract:
Komunikace je nedílnou součástí života každého jedince a to v soukromém i pracovním životě. Podniky a zaměstnanci se bez komunikace neobjedou, a proto je cílem této práce zjistit, jak funguje interní komunikace ve vybraném podniku a navrhnout strategii, která povede k jejímu zefektivnění.
Abstract:
Communication is an inseparable part of people’s everyday lives in personal and working lives. Companies and employees can’t nearly exist without information. The main object of this study is to describe the actual situation of the chosen company and try to find new trends how to improve the internal communication.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Mgr. Antonín Schneider
  • Reader: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting