Bc. Marek Blatný

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie v konkrétním podniku

Proposal for communication strategy in the chosen company
Anotace:
Komunikace je nedílnou součástí života každého jedince a to v soukromém i pracovním životě. Podniky a zaměstnanci se bez komunikace neobjedou, a proto je cílem této práce zjistit, jak funguje interní komunikace ve vybraném podniku a navrhnout strategii, která povede k jejímu zefektivnění.
Abstract:
Communication is an inseparable part of people’s everyday lives in personal and working lives. Companies and employees can’t nearly exist without information. The main object of this study is to describe the actual situation of the chosen company and try to find new trends how to improve the internal communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Antonín Schneider
  • Oponent: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting