Language acquisition through computer games and applications – Bc. Ondřej Šidlo
Bc. Ondřej Šidlo
Bachelor's thesis
Language acquisition through computer games and applications
Language acquisition through computer games and applications
Abstract:
Cílem této práce je výzkum, zda-li jsou specializované počítačové hry a aplikace validním zdrojem vědomostí pro studenty anglického jazyka dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část představuje pojem „digitální výuka“ a na počítačové hry a aplikace je zde nahlíženo z didaktického pohledu. Praktická část je založena na pohledu studentů angličtiny, jelikož …moreAbstract:
The purpose of this thesis is a research on whether specialized computer games and applications are a valid source of knowledge for English learners in the present day. The thesis is divided into two parts – a theoretical part and a practical part. The theoretical part aims at introducing the phenomenon of “digital learning” and computer games and applications are inspected from a didactic point of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cu1f7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
- Reader: PhDr. Tamara Váňová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Vývoj podpůrné mobilní aplikace pro osvojování si českého jazyka německými studenty
Pavla Benetinová -
Mobilní aplikace: Elektronický slovník s definicemi založenými na derivačních rysech slovotvorně motivovaných slov
Kryštof Davídek -
Efektivita a motivace při studiu cizího jazyka formou počítačové hry: Srovnání s tradiční výukou
Dita Chovancová -
Podpora osvojování anglického jazyka pomocí počítačových her
Matěj RYTYCH -
Didaktické hry ve výuce anglického jazyka
Roman Tomáš -
Vytvoření počítačové hry typu server - klient
Lukáš Vančura -
Stylizace programovacích jazyků do herních úrovní logické dobrodružné hry
Linda Langerová -
Rychlá adaptace počítačové podpory hry Krycí jména pro nové jazyky
Petr Jareš