Didaktické metody ve výuce psychologie a komunikace na zdravotnických školách – Bc. Kateřina JASANSKÁ
Bc. Kateřina JASANSKÁ
Diplomová práce
Didaktické metody ve výuce psychologie a komunikace na zdravotnických školách
Didactic methods in teaching psychology and communication at medical schools
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo zmapovat problematiku používání aktivizačních metod v předmětu psychologie a komunikace na SZŠ. Šetření se zúčastnilo 84 učitelů z České republiky. Jako výzkumná metoda byl použit nestandardizovaný dotazník. První část práce obsahuje teoretické poznatky k dané problematice. V druhé části je popsáno 8 vybraných aktivizačních metod a jejich aplikace ve výuce psychologie a komunikace …víceAbstract:
The objective of this study was to explore the use of activating teaching methods in the school subject of Psychology and communication skills taught in the secondary nursing schools. A cross-sectional questionnaire survey was conducted among teachers (84 respondents) from Czech Republic to evaluate the activating methods used by the researcher in the school setting. The first part of diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Majerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JASANSKÁ, Kateřina. Didaktické metody ve výuce psychologie a komunikace na zdravotnických školách. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Historie Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné zdravotnické školy v Hradci Králové po současnost
Lucie Brdičková -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Porovnání pohybové výkonnosti studentů vybrané střední zdravotnické školy
Martina Lerchová -
Strategie slovní zásoby u studentů a učitelů střední zdravotnické školy v německém jazyce
Kateřina Moudrá -
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
Hana Antonie Svobodová -
Komunikace žáků střední zdravotnické školy ve zdravotnických zařízeních
Edita HECZKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva