Etymologie als mögliche Motivationskomponente im DaF – Bc. Eva ŽITNÁ
Bc. Eva ŽITNÁ
Master's thesis
Etymologie als mögliche Motivationskomponente im DaF
Etymology as a Possible Motivation Component in the Teaching German as a Foreign Language
Abstract:
This diploma thesis deals with the integration of etymology as one of the possible motivational component in language learning at the second stage of primary schools with regard to German as a foreign language after English. The theoretical part of this thesis deals with etymology as one of the linguistic disciplines, genealogical relation of English and German language and the issue of motivation …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá zapojením etymologie jako možného motivačního prvku ve výuce cizích jazyků na druhém stupni základních škol se zřetelem k výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině. Teoretická část práce se věnuje etymologii jako jedné z lingvistických disciplín, genealogické příbuzností angličtiny a němčiny a otázkou motivace ve výuce cizích jazyků. Praktická část práce …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kusová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽITNÁ, Eva. Etymologie als mögliche Motivationskomponente im DaF. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / AJn-NJn-SZn
Práce na příbuzné téma
-
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Interferenční chyby v písemném projevu žáků učících se němčině jako druhému cizímu jazyku
Eliška Brichová -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Jak využít znalosti angličtiny při výuce španělštiny (Španělština jako 2. cizí jazyk po angličtině)
Michaela Říhová -
Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku
Andrea KÖNIGSMARKOVÁ -
Hra jako prostředek zvyšování motivace ve vyučování odborných předmětů
Linda Kolmanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva