Public relations v době pandemie – Bc. Procházková Procházková
Bc. Procházková Procházková
Bakalářská práce
Public relations v době pandemie
Public Relations During the Pandemic Times
Anotace:
Žijeme v turbulentní době, která vyžaduje, aby odborníci v oblasti public relations byli připraveni reagovat velmi rychle na nastalé krize. Jednou z takových byla i pandemie COVID-19. Cílem této práce je na základě odborných poznatků a analýz zaměřených na komunikaci ze strany vybrané státní instituce v době pandemie směrem k veřejnosti navrhnout případné konkrétní doporučení pro zlepšení této komunikace …víceAbstract:
We live in a turbulent time that requires public relations professionals to be prepared to respond very quickly to a crisis. One such crisis was the COVID-19 pandemic. The aim of this work is to use expert knowledge and analyze the communication by a selected state institution in a time of a pandemic to the public and to propose specific recommendations for improving this communication. This goal is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/grxus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová