Adéla Čermáková
Bakalářská práce
Individualismus a společnost
Individualism and Society
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá narůstající individualizací ve společnosti. Ta se vyznačuje snahou jednotlivců o co možná největší nezávislost a soběstačnost, což někdy může vést až k úplné izolaci individuí a k jejich přehnanému upřednostňování vlastních zájmů a potřeb před zájmy kolektivními. Po roce 1989 u nás dochází k radikální proměně celé sociální sféry a vzniku hypermoderní kultury, jejíž působnost …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the growing of individualization in society. It is characterized by the desire of individuals for the greatest possible independence and self-sufficiency, which can sometimes lead to the complete isolation of individuals and their over-prioritization of their own interests and needs over collective interests. After 1989, there was a radical transformation of the entire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Veronika Halamová
- Oponent: Mgr. Luděk Jirka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Transkulturní komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021