Bc. Eva Horníková

Master's thesis

Influencer marketing

Influencer marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem v kontextu oboru zaměřujícím se na tématiku „matka a dítě“ a na základě provedeného výzkumu poskytuje sadu doporučení pro praxi podniků. Klade si za cíl analyzovat faktory využití influencerů jako možného marketingového nástroje firem v České republice a formulovat strategická doporučení pro tyto spolupráce. Literární rešerše shrnuje poznatky o marketingové …more
Abstract:
The diploma thesis deals with influencer marketing in the context of the field focusing on the theme "mother and child" and provides a set of recommendations for the business practice based on the conducted research. It aims to analyse the factors of the use of influencers as a possible marketing tool for companies in the Czech Republic and to formulate strategic recommendations for such cooperation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management