Činnost neziskové organizace a sociální marketing – Ing. Tomáš Plíhal
Ing. Tomáš Plíhal
Bakalářská práce
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Activities of non-profit organization and social marketing
Anotace:
Moje bakalářská práce řeší činnost neziskové organizace. V teoretické části jsou uvedeny definice sociálního marketingu, public relations, fundraisingu. V aplikační části je představena nezisková organizace Český červený kříž, kde byla provedena analýza sociálního marketingu. Cílem této bakalářské práce bylo pomocí sekundární analýzy zjistit, jak lidé vnímají činnost neziskové organizace a navrhnout …víceAbstract:
My bachelor thesis addresses the activities of nonprofit organizations. In the theoretical section there are provided definitions of social marketing, public relations and fundraising. In the empirical part there is presented a non-profit organization the Czech Red Cross, where an analysis of its social marketing was carried out. The aim of this thesis was, by using a secondary analysis, to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kom1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Sociální marketing v podmínkách ČR
Michal Kožešník