Edukace romských žáků a její specifika – Kateřina KADLECOVÁ
Kateřina KADLECOVÁ
Bakalářská práce
Edukace romských žáků a její specifika
Education of Roma and its specifics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem edukace romských žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a jejími specifiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola stručně pojednává o historii romské kultury, druhá kapitola se zabývá faktory vstupujícímu do procesu edukace a třetí kapitola je zaměřena na předškolní a základní …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the process of education of Roma students from disadvantageous social and cultural backgrounds and it's specifics. The thesis is divided into a theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter briefly describes the history of the Roma culture, the second chapter deals with factors entering the education process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Kateřina. Edukace romských žáků a její specifika. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová