Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Bc. Lucie Bubnová, DiS.
Bc. Lucie Bubnová, DiS.
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion as an instrument of the integrated marketing communication in selected pharmaceutical company
Abstract:
Bakalářská práce „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie“ se rozděluje na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části jsou shrnuté potřebné teoretické poznatky k marketingové komunikaci, zaměřené na popis jejích nástrojů se zdůrazněním specifik farmaceutického odvětví. Praktická část práce popisuje program podpory prodeje farmaceutické …moreAbstract:
The bachelor thesis entitled “Sales promotion as an instrument of integrated marketing communication in selected pharmaceutical company” is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first part summarizes all theoretical information describing marketing communication, focused on its instruments highlighting pharmaceutical business specifications. The practical part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUBNOVÁ, Lucie. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ay4ap3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova