Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Bc. Lucie Bubnová, DiS.
Bc. Lucie Bubnová, DiS.
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion as an instrument of the integrated marketing communication in selected pharmaceutical company
Anotace:
Bakalářská práce „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie“ se rozděluje na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části jsou shrnuté potřebné teoretické poznatky k marketingové komunikaci, zaměřené na popis jejích nástrojů se zdůrazněním specifik farmaceutického odvětví. Praktická část práce popisuje program podpory prodeje farmaceutické …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled “Sales promotion as an instrument of integrated marketing communication in selected pharmaceutical company” is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first part summarizes all theoretical information describing marketing communication, focused on its instruments highlighting pharmaceutical business specifications. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova