Bc. Lenka Poláková

Master's thesis

Efektivní merchandising

Effective merchandising
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní merchandising, jehož metody byly použity v podniku Jednota, spotřební družstvo v Uherském Ostrohu. Teoretická část se zabývá marketingovým pojmem merchandising a jemu blízkými metodami a pojmy. Praktická část se zaměřuje na konkrétní využití metod merchandisingu a jejich vyhodnocení pomocí statistických metod. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu merchandisingu …more
Abstract:
The thesis deals with effective merchandising. The methods of effective merchandising were used in co¬-operative Jednota, Uherský Ostroh. The theoretical part engage in marketing term „merchandising“ and also address methods and terms, which are close to the mentioned term. The practical part centre on concrete use of the merchandising methods. This part also evaluates the outcome of used methods, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Edita Jansková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta