Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit – Ing. Vojtěch Michel
Ing. Vojtěch Michel
Master's thesis
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
Sales Strategy of Design Lighting Collections Made by Lasvit
Abstract:
Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního …moreAbstract:
In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHEL, Vojtěch. \textit{Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/b01a9w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michel, Vojtěch. Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová