Barbora Patková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy UniCredit Bank

Marketing strategy of UniCredit Bank
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii firmy UniCredit Bank a její aplikaci s ohledem na interkulturní diference v Čechách a na Slovensku. V úvodu teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a specifikovány zvláštnosti marketingu služeb. Samostatná podkapitola je věnována interkulturnímu marketingu, jako stěžejní problematice této práce, dále jsou zde popsány společné a …více
Abstract:
This Bachelor thesis is dedicated on marketing strategy of company UniCredit Bank and its application with respect to intercultural differences in the Czech and Slovak republic. In the introduction to the theoretical part the basic concepts of marketing are explained, especially the specifics of services marketing. The separate sub-chapter is devoted to intercultural marketing as the key issue of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56224

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod