Barbora Patková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy UniCredit Bank
Marketing strategy of UniCredit Bank
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii firmy UniCredit Bank a její aplikaci s ohledem na interkulturní diference v Čechách a na Slovensku. V úvodu teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a specifikovány zvláštnosti marketingu služeb. Samostatná podkapitola je věnována interkulturnímu marketingu, jako stěžejní problematice této práce, dále jsou zde popsány společné a …moreAbstract:
This Bachelor thesis is dedicated on marketing strategy of company UniCredit Bank and its application with respect to intercultural differences in the Czech and Slovak republic. In the introduction to the theoretical part the basic concepts of marketing are explained, especially the specifics of services marketing. The separate sub-chapter is devoted to intercultural marketing as the key issue of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56224
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56224
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková