Barbora Patková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy UniCredit Bank

Marketing strategy of UniCredit Bank
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii firmy UniCredit Bank a její aplikaci s ohledem na interkulturní diference v Čechách a na Slovensku. V úvodu teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a specifikovány zvláštnosti marketingu služeb. Samostatná podkapitola je věnována interkulturnímu marketingu, jako stěžejní problematice této práce, dále jsou zde popsány společné a …more
Abstract:
This Bachelor thesis is dedicated on marketing strategy of company UniCredit Bank and its application with respect to intercultural differences in the Czech and Slovak republic. In the introduction to the theoretical part the basic concepts of marketing are explained, especially the specifics of services marketing. The separate sub-chapter is devoted to intercultural marketing as the key issue of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56224