Klára Koschantová

Master's thesis

Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR

The influence of advertising on the expenditure of consumers in the Czech republic
Anotácia:
Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je …viac
Abstract:
The main object of my diploma thesis is try to find out if the consumers in the Czech republic are influenced by advertising or not. The first part is focused on advertising, forms and the advertising media. Second chapter deals with the the theory and consumer behavior, the typology and making decisions. Second part is based on statistics and points to the research about advertising. The last chapter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50283

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod