Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Petr Strnad
Bc. Petr Strnad
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Market Segmentation and Customer Behavior Analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem segmentace trhu a analýzou chování zákazníka. Teoreticko-metodologická část studie představuje hlavní teoretická východiska problematiky segmentace trhu, úlohu a výhody jejího využívání. Její součástí je vysvětlení pojmu marketingového mixu, jeho jednotlivých prvků a toho, jakým způsobem probíhá analýza chování zákazníka, včetně výčtu ovlivňujících faktorů a typologie …víceAbstract:
This Master's Thesis deals with Market Segmentation and Customer Behavior Analysis. Theoretical part of this study is based on major theoretical solutions related to the Market Segmentation including their role and benefits of usage. This part also includes explanation of essential term Marketing Mix and its components, procedure of Customer Behavior Analysis, and list of factors affecting them. Typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e5136/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu vína
Martin Musil