Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace – Bc. Karolína Ševčíková
Bc. Karolína Ševčíková
Bachelor's thesis
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Specifics of communication strategy for environmental business and non-profit organizations
Anotácia:
Cílem práce je definovat specifika marketingové komunikace pro environmentální podnikání či environmentálně zaměřené neziskové organizace. Dále určit příležitosti a rizika, které z definice vyplývají. Teoretickým východiskem je vymezení charakteristik komunikační strategie v souvislosti se specifiky environmentálního podnikání a konkrétními potřebami zeleného zákazníka. Práce rozebírá problematiku …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to define the specifics of marketing communication for environmental businesses or environmentally oriented non-profit organizations. It also identifies the opportunities and risks that arise from such a definition. The theoretical framework describes the characteristics of the communication strategy in connection with the specifics of environmental business and the specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Petr Václavek
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Karolína. \textit{Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a~neziskové organizace}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/b185sb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Komunikační strategie vybraného podniku
Monika Markovičová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva