Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace – Bc. Karolína Ševčíková
Bc. Karolína Ševčíková
Bakalářská práce
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Specifics of communication strategy for environmental business and non-profit organizations
Anotace:
Cílem práce je definovat specifika marketingové komunikace pro environmentální podnikání či environmentálně zaměřené neziskové organizace. Dále určit příležitosti a rizika, které z definice vyplývají. Teoretickým východiskem je vymezení charakteristik komunikační strategie v souvislosti se specifiky environmentálního podnikání a konkrétními potřebami zeleného zákazníka. Práce rozebírá problematiku …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to define the specifics of marketing communication for environmental businesses or environmentally oriented non-profit organizations. It also identifies the opportunities and risks that arise from such a definition. The theoretical framework describes the characteristics of the communication strategy in connection with the specifics of environmental business and the specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Václavek
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Komunikační strategie vybraného podniku
Monika Markovičová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva