Mgr. Daniel KAMENÁR

Master's thesis

Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice

Pilot marketing project "Viticultural town Velké Bílovice"
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou po-psána specifika marketingu cestovního ruchu, teorie marketingové strategie, marketingové-ho mixu a způsob sestavení marketingového plánu. V praktické části jsou provedeny ana-lýzy a vytvořen marketingový projekt pro konkrétní turistickou destinaci {--} město Velké Bílovice se zaměřením na trvale udržitelný rozvoj …more
Abstract:
This master thesis deals with the marketing of tourism. The theoretic part of the thesis describes the specifics of the marketing of tourism, theory of the marketing strategy, mar-keting mix and process of creating the marketing plan. The practical part of the thesis includes the analysis and the marketing project for the particular turistic destination - town Velké Bílovice in Moravia, Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4945

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAMENÁR, Daniel. Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.