Markéta Dubská

Master's thesis

Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci

Czech television commercial products in relation to media cooperation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická …more
Abstract:
This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45588

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management