Etika v marketingové komunikaci – Bc. Arsen Kazarjan
Bc. Arsen Kazarjan
Master's thesis
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku v marketingové komunikaci. Integrace etiky do marketingu a podnikání je stále více aktuálním tématem. V této práci jsou rozebírány některé pojmy spojené s etikou, jako morálka, svědomí a především právě pojem etika. Věnuji se také historickému vývoji etiky a několika významným autorům marketingové komunikace. Analyzuji základní problémy a vztahy mezi etikou …viacAbstract:
The aim of this dissertation is the ethics in communication of marketing, because the intergration in the ethics is more current topic nowadays In this work there are analysed some concepts linked to ethics, like morale, conscience and especially the concept of ethics. I attend to historical developement of ethics and several important authors of communication of marketing. I analysed the basic problems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m50vq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová