Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením – Bc. Ivana ČERNÁ
Bc. Ivana ČERNÁ
Bachelor's thesis
Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením
The acquisition of Japanese by technology enhanced self-directed learning
Abstract:
Tato práce si v první části klade za cíl seznámit čtenáře se základními metodami cizojazyčné výuky a s významem stylů a strategií učení ve výuce jednotlivce. Zvýšená pozornost je věnována strategiím lexikálním, neboť osvojení si rozsáhlé slovní zásoby hraje zásadní roli v nabytí komunikační způsobilosti. Následně je zdůrazňována nutnost podpory autonomie a motivace studenta, které vedou díky samostatnému …moreAbstract:
The first part of this thesis introduces main methods of second language acquisition and highlights the importance of individual learning styles and strategies in the language learning. Because the acquisition of lexis is substantial to development of communicative skills, particular attention is paid to lexical strategies. Learner's autonomy and motivation is further emphasized as the student's free …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014
Accessible from:: 6. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ivona Barešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Ivana. Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Anglická filologie - Japonská filologie
Theses on a related topic
-
Strategie učení z textu
Blanka Skybová -
Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství
Martina Baláková -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights