Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením – Bc. Ivana ČERNÁ
Bc. Ivana ČERNÁ
Bakalářská práce
Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením
The acquisition of Japanese by technology enhanced self-directed learning
Anotace:
Tato práce si v první části klade za cíl seznámit čtenáře se základními metodami cizojazyčné výuky a s významem stylů a strategií učení ve výuce jednotlivce. Zvýšená pozornost je věnována strategiím lexikálním, neboť osvojení si rozsáhlé slovní zásoby hraje zásadní roli v nabytí komunikační způsobilosti. Následně je zdůrazňována nutnost podpory autonomie a motivace studenta, které vedou díky samostatnému …víceAbstract:
The first part of this thesis introduces main methods of second language acquisition and highlights the importance of individual learning styles and strategies in the language learning. Because the acquisition of lexis is substantial to development of communicative skills, particular attention is paid to lexical strategies. Learner's autonomy and motivation is further emphasized as the student's free …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Zveřejnit od: 6. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivona Barešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Ivana. Osvojování japonštiny technologiemi podporovaným autonomním učením. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Japonská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení z textu
Blanka Skybová -
Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství
Martina Baláková -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva