Komunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově – Linda LAURICHOVÁ
Linda LAURICHOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově
Communication strategy of cake shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie Cukrárny U Radnice. Cílem této práce je navrhnout novou komunikační strategii pro cukrárnu, která může napomoct ke zvýšení tržeb. Bylo využito jak primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, tak i sekundárních dat, které byly opatřeny společností. Uskutečnil se i experiment na zjištění atraktivnosti interaktivní a neinteraktivní …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on an analysis of current communication strategy of Cukrarna U Radnice. The aim of this work is to propose a new communication strategy for confectionery, which can help increase their sales. There were used primary data, which were obtained by questionnaire survey and secondery data provided by company. An experiment was also carried out to determine an attractiveness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAURICHOVÁ, Linda. \textit{Komunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/b1vay8/.
Jak správně citovat práci
LAURICHOVÁ, Linda. Komunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková