Dana BARTONÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
intermediální objekt - osobní a veřejné
Intermediary object - Private and public
Abstract:
Má bakalářská práce tvoří soubor objektů konceptuálního charakteru, kde se zabývám problematikou principu objektivity a neutrality médií, komercializací žurnalistiky a její dopad na důvěryhodnost informací. Prostorová instalace tvořena několika prvky, slouží k demonstraci změny významu informací, které neodráží skutečnou povahu dění tak, jakým způsobem o nich média referují.Abstract:
My bachelors work contains set of conceptual objects, focused on the topic of objectivity and neutrality of media, commercialization of journalism and its impact on the reliability of information. The purpose of the spatial installation created from multiple segments is to demonstrate the changes of information meaning, which consequently doesn?t show the real information substance in the view presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. MgA. Milena Dopitová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTONÍČKOVÁ, Dana. intermediální objekt - osobní a veřejné. Plzeň, 2012. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuUniversity of West Bohemia
Institute of Art and DesignBachelor programme / field:
Design / Multimedia Design - Interdisciplinary Dialogues
Theses on a related topic
-
Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích
Ondřej Vaněk -
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Vliv změn okolí na řízení IT projektů v podniku v době hospodářské krize.
Lukáš Vašut -
Kritické teorie Frankfurtské školy aneb kritika kulturního průmyslu
Sonja Špačková