intermediální objekt - osobní a veřejné – Dana BARTONÍČKOVÁ
Dana BARTONÍČKOVÁ
Bakalářská práce
intermediální objekt - osobní a veřejné
Intermediary object - Private and public
Anotace:
Má bakalářská práce tvoří soubor objektů konceptuálního charakteru, kde se zabývám problematikou principu objektivity a neutrality médií, komercializací žurnalistiky a její dopad na důvěryhodnost informací. Prostorová instalace tvořena několika prvky, slouží k demonstraci změny významu informací, které neodráží skutečnou povahu dění tak, jakým způsobem o nich média referují.Abstract:
My bachelors work contains set of conceptual objects, focused on the topic of objectivity and neutrality of media, commercialization of journalism and its impact on the reliability of information. The purpose of the spatial installation created from multiple segments is to demonstrate the changes of information meaning, which consequently doesn?t show the real information substance in the view presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. MgA. Milena Dopitová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTONÍČKOVÁ, Dana. intermediální objekt - osobní a veřejné. Plzeň, 2012. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Ústav umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Design / Multimediální design, specializace Meziprostředkové dialogy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk -
Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích
Ondřej Vaněk -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Vliv změn okolí na řízení IT projektů v podniku v době hospodářské krize.
Lukáš Vašut -
Kritické teorie Frankfurtské školy aneb kritika kulturního průmyslu
Sonja Špačková