Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy – David Průša
David Průša
Bakalářská práce
Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy
The effectiveness of loyalty programmes on the example of a specific company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je efektivita věrnostních programů na příkladu programu Můj Albert společnosti Albert Česká republika s.r.o. Práce obsahuje teoretické vymezení problému věrnostních programů a jejich významu pro obchodníky. Dále popisuje metody, kterými se v praxi vyhodnocuje jejich efektivita. V práci jsou popsána specifika tohoto konkrétního programu stejně tak, jako výhody a nevýhody konkurnenčních …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the effectiveness of loyalty programs on the example of the Můj Albert program of Albert Česká republika s.r.o. The thesis contains a theoretical definition of the problem of loyalty programs and their importance for retailers. It also describes the methods used to evaluate their effectiveness in practice. The specifics of this particular program are described as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská