Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy – David Průša
David Průša
Bachelor's thesis
Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy
The effectiveness of loyalty programmes on the example of a specific company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je efektivita věrnostních programů na příkladu programu Můj Albert společnosti Albert Česká republika s.r.o. Práce obsahuje teoretické vymezení problému věrnostních programů a jejich významu pro obchodníky. Dále popisuje metody, kterými se v praxi vyhodnocuje jejich efektivita. V práci jsou popsána specifika tohoto konkrétního programu stejně tak, jako výhody a nevýhody konkurnenčních …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the effectiveness of loyalty programs on the example of the Můj Albert program of Albert Česká republika s.r.o. The thesis contains a theoretical definition of the problem of loyalty programs and their importance for retailers. It also describes the methods used to evaluate their effectiveness in practice. The specifics of this particular program are described as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87540
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2022
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Veronika Mokrejšová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská