Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy – Andriy Chornopyshchuk
Andriy Chornopyshchuk
Bachelor's thesis
Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy
Strategy of corporate MHP in the Eastern European market
Abstract:
(MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci …moreAbstract:
MHP (Myronivsky Hliboproduct) is one of Ukraine's leading agro-industrial companies. MHP primarily focuses on rearing chickens. The group grows its own grain to supply its fodder mills; produces feed for its two breeder farms and four chicken farms. MHP undertakes the entire production cycle, from chicks to mature birds to finished product and its distribution with own fleet of trucks. The main objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21970
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: René Jirek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová -
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová -
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora