Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu – Ing. Lukáš Městka
Ing. Lukáš Městka
Bachelor's thesis
Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout inovativní reklamní kampaň pro nově vznikající překladatelskou agenturu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zvláštnostmi překladatelské činnosti, marketingovým mixem a segmentací zákazníků. Podstatnou součástí teoretické části je také reklama a její formy. V druhé části práce jsou aplikovány teoretické znalosti na reálné prostředí trhu …viacAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is to present a draft plan for an innovative and effective advertising campaign for a newly established translation agency. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the specialized activities of translation agencies, their marketing mix and customer segmentation. A substantial element of the theoretical part includes an in-depth look …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jgwxt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedúci: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚSTKA, Lukáš. \textit{Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/b38jij/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek