Redesign informačního systému pro pěvecký sbor – Michal Půta
Michal Půta
Bakalářská práce
Redesign informačního systému pro pěvecký sbor
Choir management system redesign
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh a implementace vylepšení některých součástí informačního systému Sborio pro organizaci činnosti pěveckých sborů.Cílem práce je pomocí metodiky designu zaměřeného na uživatele navrhnout a průběžně otestovat vylepšení prostředí informačního systému. Je tak učiněno na základě rozhovorů se členy sboru a na základě dat z webových analytik.Systém je po implementaci vylepšení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on redesigning specific parts of the user interface within choir information system called Sborio.The aim of the thesis is to design and continuously test multiple improvements of the user interface using user centered design. This is achieved using deep interviews with the users as well as analysing data from web analytics.The result is after implementing to the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: Petr Kozlík
- Oponent: Filip Dědic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80095
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil -
Uživatelské testování platforem podporující sdílenou ekonomiku
Josef Brym -
Uživatelské testování webových stránek startupového akcelerátoru
Tereza Karhanová