Michal Voldán
Bachelor's thesis
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online komunikací se zákazníky na sociální síti Facebook. Na základě studia odborné literatury popisuje funkci marketingu, a především digitálního marketingu, kde zmiňuje nedílnou součást webových stránek, dnešních sociálních sítí a s primárním zaměřením na Facebook. Pozornost je věnována možnostem, co nabízí sociální síť Facebook, ať už se jedná o firemní stránky, skupiny …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with online communication with customers on the social network Facebook. Based on the study of professional literature, it describes the function of marketing, and especially digital marketing including its integral parts which are websites and today's social networks with a primary focus on Facebook. Attention is given to the possibilities offered by the social network Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13275
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Barbora JEDLIČKOVÁ -
Small Stories on Social Media
Judit Gregorová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022